Οι παραποιήσεις προϊόντων μπορούν να κοστίσουν στις εταιρείες που κατασκευάζουν / παράγουν, διανέμουν ή πωλούν το αυθεντικό προϊόν τεράστια μείωση των εσόδων και παράλληλη απώλεια της εμπιστοσύνης των καταναλωτών προς αυτές. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το όνομα και η φήμη της εταιρείας να υποστεί τεράστιο πλήγμα.

Διαστάσεις επιδημίας στις παραποιήσεις προϊόντων

Οι παραποιήσεις των προϊόντων ειδικά σε ιδιαίτερα αναγνωρισμένες φίρμες σε παγκόσμιο επίπεδο έχει πάρει διαστάσεις επιδημίας. Το κόστος διαφήμισης και προώθησης των αυθεντικών προϊόντων είναι τεράστιο. Η εμφάνιση παραποιημένων προϊόντων είναι μία ιδιαίτερα σκληρή μορφή αθέμιτου ανταγωνισμού που διαλύει πάρα πολλές φορές και το εμπόριο στη βάση του.

Η εμφάνιση και η ποιότητα των παραποιημένων προϊόντων γίνεται συνεχώς όλο και καλύτερη. Καθημερινά εμφανίζονται νέες μέθοδοι κατασκευής και βελτιωμένος εξοπλισμός που κάνει τα παραποιημένα προϊόντα να μοιάζουν σχεδόν πανομοιότυπα με τα γνήσια.

Μία κατάλληλη επαγγελματική έρευνα μπορεί να «ξεσκεπάσει» μια καλοστημένη επιχείρηση παραποίησης προϊόντων και να φέρει τους υπευθύνους ενώπιον μας δικαιοσύνης, εξασφαλίζοντας ότι τέτοιου είδους πράξεις δεν θα επαναληφθούν στο μέλλον πλήττοντας και άλλες επιχειρήσεις

Το πρόβλημα της παραποίησης των προϊόντων μπορεί να αντιμετωπιστεί στη ρίζα του με τέσσερις βασικές μεθόδους έρευνας:

  • Μυστικής έρευνας
  • Υποτιθέμενων καταναλωτών
  • Παρακολούθηση
  • Εντοπισμό

Πώς πρέπει να αντιμετωπίζεται το ζήτημα παραποίησης προϊόντων;

Το ζήτημα της παραποίησης προϊόντων δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται αψήφιστα. Ο αντίκτυπος μιας παραποίησης προϊόντων είναι κυριολεκτικά καταστρεπτικός τόσο για τις ίδιες τις εταιρείες όσο και για τους καταναλωτές που κατακλύζονται από χαμηλής ή και αμφιβόλου ποιότητας προϊόντα που μπορούν να θέσουν σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμα και σε κίνδυνο την ίδια τους τη ζωή. Γι αυτό το λόγο πολλές επιχειρήσεις που έρχονται αντιμέτωπες με την παραποίηση βρίσκονται σε χρόνιες δικαστικές διαμάχες.